לוגו כללית

תקינות השתל הקוכליארי לאחר השתלה - האם הכל בסדר?

להורי הילד תפקיד חשוב ביותר במעקב שוטף אחר תפקודו של הילד עם השתל:
האם קיימים שינויים באיכות השמיעה שלו, האם קיימת ירידה באיכות הדיבור או בכמותו, האם תפקודו השמיעתי אינו עקבי, האם הילד מגלה חוסר שקט כללי, חוסר נוחות בזמן הרכבת השתל, רגישות או אודם בסביבת חיבור המגנט לראש ועוד.

ערנות תאפשר לצוות המטפל לכוון את המכשיר באופן הטוב ביותר ולהתגבר על תקלות שונות.
כשמתעורר ספק כלשהוא לגבי תפקודו של המושתל, יש לוודא בראש וראשונה את תקינות החלקים החיצוניים והסוללות ולאחר בדיקה יסודית של המכשור במעבדות החברה יש לדווח לצוות המיפוי ולשקול המשך הטיפול.

תחזוקת המערכת החיצונית
תקינות השתל ומצב הסוללות הינם תנאי הכרחי ליכולתו של המושתל להפיק תועלת מהשתל.
שמירה על החלקים החיצוניים מחייבת עמידה במספר כללים:

  • יש להמנע ממגע של השתל עם מים.
  • כל לילה יש להכניס את כל החלקים החיצוניים לייבוש במתקן ייבוש.
  • מדי בוקר, יש לבדוק את מיקרופון המכשיר באופן שוטף באמצעות בודק מיקרופון.
  • יש לבדוק את תקינות השידור והכבלים באמצעות העזרים העומדים לרשותכם
    (המסופקים ע"י החברות)

במידה ונמצאה תקלה במיכשור יש לפנות לחברה לטיפול בתקלה. רשימת נציגי החברות אליהן
ניתן לפנות, בהתאם לסוג השתל מצורפת בדף מיוחד.

במידה ולא נפתרה הבעיה אחרי בדיקת המעבדה, יש צורך ליצור קשר מיידי עם מרכזנו.
בנושאים רפואיים יש לפנות למרפאת א.א.ג
 טל. 03-9253755 , 03-9253315 , 03-9253312

בכל מקרה של הפרעות הקשורות לאיכות השמיעה יש ליצור קשר עם צוות המיפוי:
טל' 03-9253994, 03-9253346, 03-9253116.


<חזרה

בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד